hej

Jag har upptäckt att jag har sett rätt många kända människor det senaste. På väldigt olika ställen. Så jag tänkte att det är väl trevligt att nämna kanske!
Första var faktiskt...tadaa: Foppa! haha. Påväg upp till Skellefteå stannade familjen för att äta mat i Östersund och det blev en Italiensk restaurang. Så där utanför står han och blir precis fotad. Och det visar sig att Östersund är han hemstad och den restaurangen är hans place liksom.

Sen på ett creperie i Hablingbo, Gotland ser jag Henrik Hjelt (the bald guy från Parlamentet) med sin familj.

Och bara för några dagar sedan sitter jag inte minst i samma tågvagn (Lund-Gbg) som Timbuktu. Man kan säga att jag är 95% säker. Men det måste varit han, det är inte direkt ett vanligt utseende han har. Så sen när tåget krånglade (lång historia) och alla skulle åka buss så gick man där bredvid honom. Visst han är ju vanlig människa men ändå, han gör bra musik :)
Nån annan som sett någon spännande människa det senaste?

Nu ska jag nörda mig framför min tv som imorse, hör och häpna, fick tv-kanaler. Köpte den i julas och har bara kollat på vhs:er hittils. Så nu har vi 3 månader med ALLA tv-kanaler. Haha, farligt värre. Sen kommer Matilda på besök efter en dag i skolan...stackarn. Är glad att jag börjar den 26:e! Ska ju göra en resa till och det är inte fel.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0