Linnéa i hufvudstaden

Så här sitter jag och bloggar, i Elisabeths lägenhet i Täby utanför Stockholm! Vädret är skiftande och mycket blåsigt vilket är lite tråkigt, hade hoppats på bad. Dagen har sett ut så att vi började måla coldplay-tröjorna, yey! Sjukt snygga blev dom, vit t-shirt där det står Viva La Vida i svart. Sen en mysig promenad med sötnoshunden Baileys vid havet, nu middag och senare, bio. Harry Potter :) Den går att se igen helt klart. Förutom den jätteonödiga fight-scenen på fältet vid Weasleys hus. Hur tänkte dom där? Det enda de fick ut av den var "Se nu hur lätt de kan komma åt dig nu, Harry". Ja men iallafall, det ska bli mysigt ^^ Klaga ska man inte göra. Icke. 
Jag och Elli väntar längtansfullt till konserten imorgon...säker på att det kommer bli mitt livs upplevelse :) Sedan sexan har de alltid funnits där på mp3:n och aldrig har jag tröttnat. Det blir säkert besök på tacobar innan som ska vara nam nam! Nachotallrik är hur gott som helst. 
Okej min mage kurrar och nu är det kyckling som gäller! 

Första låten som Elli visade mig :)

Kommentarer
Postat av: alice

haha såg du den där konstiga biten där ginny räckte fram handen till harry som jag berättade om? "take my hand!" hahaha :P

2009-08-22 @ 19:01:05
Postat av: Nea

Hahah! Ja det är så wierd. Hon är verkligen ingen bra skådespelare. Helt utan känsla. haha xD

2009-08-24 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0