En regnig men trevlig dag

Har inte skrivit här på ett tag vilket beror på att jag i måndags kom hem från Norrland! Det har varit jättehärligt, riktig typisk norrländsk sommar :) Vi hade släktträff i Skellefteå på mammas sida där man träffade släkt man inte visste man hade! Och självklart de närmaste som mormor och morfar och kusiner. På vägen ner mot Gävle blev det vandring på berg och camping (inte min grej men var rätt okej faktiskt). I Gävle blev det bröllop där Christel gifte sig, min mammas kusin, med Andreas. Det var nästan magiskt; vigsel utomhus i paviljong och sedan middag och fest i en fin sal. Jag älskar bröllop!

klicka för större
Mamma, syster Heléne, bror Patrik och alla deras kusiner.
                      
Gruppbilden är mamma och hennes syskon Heléne och Patrik och alla deras kusiner.

Så nu är det några dagar hemma tills jag åker till mitt andra hem, stugan på Gotland :)
Och direkt efter det, Alice i blekinge.


Kommentarer
Postat av: alice

ALICE I BLEKINGE! WOHO! :D haha

2009-08-14 @ 00:38:22
Postat av: Nea

HAHA! Du är gullig du Alicius.

2009-08-14 @ 14:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0