Klipphörnet, here I come!

Vad är det för dag? - Torsdag (tror jag, har ingen koll på dagarna längre) :P


Är sängen bäddad eller obäddad?
- Obäddad.. hehe.


Vad har jag ätit för frukost idag?
- Två ostmackor med ett glas apelsinjuice.


Dagens frisyr?
- Utsläppt, mittbena och lockigt.


Dagens outfit?
- Bara enkelt, jeans och t-shirt. Favoritjeansen har blivit väldigt söndriga nu, men kan inte leva utan dem så det får gå! 


Dagens fundering?
- Om jag ska ta och baka något somrigt och sitta och läsa i solen.


Idag rekommenderar jag?
- Att sola och lyssna på Malin Åkerman som sommarpratare :)


Detta ska jag göra nu?
- Om sisådär en kvart ska jag till frisören och färga mitt hår! Vill bättra på min bruna färg, eventuellt mindre rött i. Få se vad som händer!




Kanske något åt detta hållet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0