Spakväll

Ikväll blir det spa med min kära vän Matilda :) Måste bli bättre på att använda min jacuzzi till granne... men det ska bli mycket mys iallafall!


Tänk om man ändå var såhär snygg när man har lera i ansiktet.

Lite saker jag tänker testa...

Kroppsskrubb
Ta lika delar olivolja och vanligt salt eller socker. Skrubba med cirkelformade rörelser.
Hårinpackning
Blanda 1 äggula med 1 msk olivolja, 1 tsk honung och 3-4 msk naturell yoghurt. Massera in och låt verka under handduk.
-icakuriren
Låter kanske lite läskigt att ha ägg i håret, men själv är jag van med konstiga metoder när det gäller balsammetoden. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Angel

Grattis på nya bloggen Linnéa!

Jag ska nog at och pröva den där skrubben idag. Ha en rolig spa kväl.

2009-06-06 @ 17:51:39
Postat av: Linnéa

Tack Angelique! Ja gör det, den fungerar mycket bra. Ha det bra <3

2009-06-06 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0