It was music and it was people everywhere

Så ikväll var det dags för Miss Li och Lasse Berghagenkonserthuset som jag fått gratisbiljett till av far min från symfonikerna som jag höll på att glömma! ;) Har blivit uppväxt med klassisk musik kan man säga, men det är inte förrens nu jag uppskattar och gillar det, haha. 
Jag älskar verkligen Miss Li, hon är så söt och man blir så glad av hennes låtar! Lasse Berghagen däremot hade jag inte så mycket förväntningar på...men han var faktiskt riktigt rolig! Och sjöng låtar som kändes lite musikal-aktiga vilket vi gillar. Det blev lite Lasse-klassiker som teddybjörnen fredriksson och Miss Li hits och nya tappningar. Måste bara nämna hennes klänning som var helt underbar, klarröd med vit spets så som jag gillart. 

Haha, det var lite roligt efteråt. Dirigenten och pianisten var Anders Berglund som spelade piano i så ska det låta förut (alltså han som spelade med Robert Wells, hehe). Jag stod och väntade på pappa bakom scenen och så går han förbi och jag bara: "hehee.." visste inte om jag skulle säga typ tack för konserten så det blev bara nåt konstigt ljud. Men allt gick rätt fort och det blev mest ett leende. Haha, knepigt. Försökte träffa Miss Li men misslyckades...


 

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0