Studentens lyckliga dar..

Jag har inte funderat så mycket på studenten. Eller jo, men det har känts så långt bort! Så idag när vi testade och valde studentmössor fick jag en sådan längtan till den 28 maj för det blev så verkligt. Denna längtan är även blandad med ångest för det ena och det andra, speciellt vad jag ska göra med mitt liv efter denna lyckliga dag. Men det tillhör framtiden! Det kändes så härligt att specialdesigna denna mössa och få veta att snart kommer min egen sitta på huvudet. Hoppas bara jag valde rätt storlek så den sitter bra på huvudet!
Bestämde mig för att ta guldtext och estetfärgen, lila, på stenen och tunna sammetsbandet. Man ska vara stolt över den linje man går! Så det blir nog hur bra som helst.

Åh vad jag längtar!

Estetisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0