Fiskpanette, vernissage och te.

Idag har det hänt många trevliga saker i Linnéas liv. För det första var det fiskpanette i skolan vilket är det enda som går att få i sig på "restaurang storseglet" (restaurang, skulle inte tro det...). Sedan fick jag reda på att våra idiomatiska uttryck (om du inte vet vad det är, klicka HÄR) illustrationsgruppen gjorde i våras är utställda i affären Rum för papper i victoriapassagen i Gbg! Så otroligt roligt! :-) Min första lilla vernissage! Läraren Lena hade inte fått tag på oss så det hade varit vernissage i fredags, så synd att vi missade det. Men det känns så stort! Fast grejen är den att jag tog inte uppgiften så seriöst, hade hellre velat att sagoillustrationerna tog dess plats. Men jag är ändå glad för att ha fått den chansen! Var inne och kollade idag, gör det du med vet ja ;) Ska vara kvar rätt länge till tror jag. Man kan köpa vykort också, haha. Det enda negativa är att de stavade mitt namn fel. Det är Hernqvist med Q för tusan! Men men, det inte mycket att göra åt. Mitt uttryck var "att sticka under stol med...". Åh jag är så glad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0