Frisk och svettig på friskis och svettis

Idag har jag, hör och häpna, tränat! :-) Jympa på friskis med Mia stod på schemat och det var sjukt roligt. Och jobbigt! Har nu förbrukat en av tio gånger på friskis och svettis och jag är totalt pepp till nästa gång.  
Undrar vem som kommer ha träningsverk imorgon?
Det var i princip dagens huvudmoment, skoldagen bestod bara av en enda lektion så det kändes allmänt skumt. Började 12.25 med skulptur fördjupning vilket ioförsig var kul att ha igen men rätt konstigt. Måndag till onsdag är totala motsatsen till torsdag och fredag. Torsdag börjar jag åtta och slutar typ halv 4. INTE skoj. Men sen kommer det värsta, jag slutar halv sex på fredagar. Det är inte okej! Plus att det är kursen digitalt skapande och håltimmor som gör allt värre och ds har jag inte ens valt i förstaval. MEN jag ska inte klaga, jag har det väldigt chill annars i veckan. Massa tid för träning i andra ord!

Påtal om ingenting (eller jo lite, jag och Mia sjöng en hel del), så måste jag dela med mig av min favoritfilm och musik för tillfället: Phantom of the opera. Är helt insnöad i den nu. För att lyssna på soundtracket på Spotify tryck HÄR. Alla är megabra, men favoriterna är ändå Angel of music och Wishing you were somehow here again...

Ps. Bilderna har ingenting med varandra att göra. Phantom tränar inte på friskis ;)

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Hahahahah "Phantom tränar inte på friskis" <3



Asså du ANAR inte hur mycket sjuka bilder jag fick i huvvet xD Hahah! <3

2010-01-25 @ 00:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0