Kenny Starfighter och pop-tarts

Idag har varit en väldigt chill dag med bara en lektion, religion. Den började 12.25 så jag tog mig tid och gjorde en supergod frukost med hallon-och blåbärssmoothie. Mums! :) Efter skolan träffade jag kära Matilda och vi myste och pratade och kollade på Kenny Starfighter-filmen. Den var bara för rolig ^^ "Saru?" "aa vet", "krasha? nää jag bara landade hårt".  Hahaha! Men kvällens huvudmoment var ändå alla Matildas pop-tarts från Us and a. Så otroligt gott! Vi har verkligen en seriös idé att importera dem till Sverige och sälja. Det skulle gå hur bra som helst. Antar att de är för onyttiga för att Sverige ska köpa in dem. Men ack så goda :)
Imorgon bli det plugg till religionsprovet på fredag. Det blir sista religionslektionen för denna gymnasietiden...ganska sorligt ändå. Min lärare är hur bra som helst och jag har lärt mig oerhört mycket. Inte bara om religion utan man känner sig överhuvudtaget mer allmänbildad.
Men nu är det sömn som gäller! Godnatt alla fina bloggtittare...eller jag menar läsare! ;)

 Favoritsmakerna! Den vänstra smakar som Oreos-kakorna :)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Mysdag med andra ord :D! men du, skulle bra gärna vilja veta vad pop-tarts är? Är det kakor, bars, dryck? Aldrig hört om det tidigare. Kram!

2010-01-13 @ 20:00:03
Postat av: Matilda

Poptarts är typ bäst. =9 Gillar starkt.

2010-01-15 @ 09:31:42
Postat av: Nea

Ja de är best hest :)

2010-01-15 @ 22:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0