Även jag ska skaffa mig en ny...



Nu har även jag hamnat i köpa-en-ny-mobil-träsket! Min gamla sony ericsson har hängt med i vått och torrt i typ fem år och börjar ge efter lite. Antingen genom att det yttersta på knapparna försvinner eller att de blir tröga och inte går att trycka på. Så! jag har hittat en enkel touch screen-mobil, LG, som är ganska grundlig, liten och smidig. Jämfört med min nuvarande är den dock ganska high-tech, hehe. Blir perfekt för mig som bara sms:ar och ringer och inte behöver wi-fi. Och tyckte att det var lite roligt att köpa en lila! Roligare än en svart :) Så den lär hamna i brevlådan nästa vecka.
Visst kan elektronik vara väldigt roligt? Känner mig som en femåring igen som väntar på julafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0