De där krypen borde dö

Sorry för dålig uppdatering...
Satt precis i min lugnan ro vid datorn när jag kände något kittla mig armbågen. I mitt undermedvetna får jag upp en hemsk tanke - det får INTE vara en spindel. Och så kollar jag ner och ser den jäveln sitta på min arm!! Jag skriker och puttar bort den på en halv sekund. Som tur är går brorsan förbi och räddar mig från den hemska saken. Fy farao alltså. Sitter fortfarande och funderar på hur, eller mer varför, den skulle upp på min stol och mig. Ville bara få denna upplevelse ur mig :P

...Alldeles snart är det dags att bege sig till min kära vän Annas studentmottagning! Grattis till henne! ♥



Anna och jag i typ åttan tar coola cam-kort. Hahaha! Vad små och söta vi var :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0