Den finfina Bröllopskonserten

Något som även hörde till bröllopet var ju festkonserten kvällen innan. Det var den bästa konsert på tv jag någonsin sett! Herrejesus vilka bra artister, hela konceptet var hur bra som helst. Och konsertchefen som var värd var faktiskt överraskande rolig. Hela konserten finns här på svt play. Mina favoriter var Lisa Nilssons cover på Kents utan dina andetag , Peter Jöback och Helen Sjöholms Come what may från Moulin Rouge, Salems (såklart!!) självskrivna låt All day love, det kinesiska akrobatparet som dansade underbart vackert till svansjön. Hon var helt sjukt vig! Hittar dock inte det sistnämda på youtube, så kolla vid typ 01.25 på videon från svtplay. Och jag som är sucker för klassisk musik älskade alla overtyrer och mellanspel :)

Här är några höjdpunkter iallafall...






Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 08:50:33
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0