Don't stop believing

Jag är alldeles kär. I serien Glee
Haha! Precis nu har jag sett klart alla 13 avsnitt från säsong 1 och redan nu börjar jag känna abstinens. Man blir så glad av den så det finns inte! High school, massa sångnummer, intriger och allt som hör till. Tack Anna för att du introducerade mig för detta! Se den du med!

MEN! Det tar inte slut här. Har läst att det ska komma nio avsnitt till i säsong 1 och de börjar sändas i april iår. Och efter det i höst, en andra säsong! Snacka om att jag är glad nu :)




Don't stop believing med Glee club


Kommentarer
Postat av: amanda

va bra!! jag gillar glee!

kan vi följa varann på bloglovin? svara gärna på min blogg :P

kram

2010-03-07 @ 17:41:21
URL: http://lilaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0