Hur skulle du göra ditt armband?



På Thomas Sabos hemsida kan man designa sitt eget smycke. Såhär skulle mitt se ut! Cameo lady för att jag älskar cameos, en liten ballerinaklänning för den är så söt, stampe för att jag stampar så mycket (intern grej) och har fått kallats just det ibland. Och för att jag älskar Disney såklart. En prickig bikini för jag gillar prickigt och bikinis :)

Tryck här för att göra ett du med.

Update:

Angelica designade ett armband till mig som hon trodde jag skulle gilla. Och det gör jag! Den är faktiskt snyggare än den jag gjorde...Angelica känner mig bättre än vad jag gör. Haha :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Naw!

2010-03-08 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0