Tackar vet jag projektarbetsdagar

I tre dagar denna veckan; idag, torsdag och fredag har vi så kallade projektarbetsdagar vilket betyder att vi inte har någon skola utan helt fokuserar oss på våra arbeten. Det är en underbar uppfinning enligt mig, utan dem tror jag inte jag kan göra klart mitt. Det ska vara inlämnat på tisdag nästa vecka och jag har smått panik. Men idag har jag jobbat intensivt med smyckena och har som mål att göra klart dem ikväll och att imorgon börja på projektrapporten. Så i helgen blir det inte mycket annat än att skriva på den 8-20 sidor långa rapporten...Men det kommer vara så skönt när allt detta är klart! Tur säger jag som valde ett praktiskt projekt :)

Nu är det back to business som gäller!


En av mina små juveler som hänger och väntar på att få se världen. Damen i ramen heter Zoie Ghika och är målad av Alexander Roslin.


Kommentarer
Postat av: Izzey

Fint armband! Me want one ^^ Så efter projektarbetet om du har tid så får du gärna göra ett till mig :D

2010-03-18 @ 21:47:53
URL: http://izzabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0