USA, inte längre en dröm

Det är verkligen helt sjukt. Jag sitter här och tänker på att om en månad åker jag till Usa! Helt otroligt, underbart, ofattbart. Det är som en dröm fortfarande, när jag ser de tre bokstäverna i kalendern blir jag lika överraskad. 

☻Jag ska resa med familjen till först Florida och hälsa på pappas barndomsvän med familj som bor i ett megahus med pool (tänk desperate housewives) i Jacksonville. Sen Självklart Orlando med kanske disneyworld, seaworld, wizarding world of harry potter! Och sol och bad of course :)
☻Sen NEW YORK! Herrejesus. I en vecka. Kommer Linnéa shoppa mycket? JA.
☻Och till sist, Minneapolis där vi har släkt. Ska bli urkul att hälsa på dom!

Kommer antagligen återkomma om denna resa, den tar upp stor del av mitt liv just nu :) Nu ska jag börja se på första avsnittet på första säsongen av desperate housewives. Har aldrig riktigt följt den men nu ska det börjas. Bättre sent än aldrig!



Helt sjukt verkligen. Längtar som bara den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0