I'm walking on sunshine

Hey folks!
Kollade vädret precis i Jacksonville, Florida. And guess what, det kommer vara 27 grader med sol alla dagar! Så det är klänning och shorts som gäller alltså. Känns så skönt att slippa allt blä-regn och komma hem om två veckor till (förhoppningsvis) krokusar och vitsippor. 
När det gäller min packning är jag så dålig på att ta med mig lite kläder! För jag vill ju kunna shoppa massor där och inte ha med mig för mkt. Shopping jag vet att jag kommer ha med mig hem är converse, I ♥ NY-tröja, souvenirer, pop-tarts och annat amerikanskt godis. Men det lär bli mer ;)

Back to packing!

Btw, dagens låt:

Halo/walking on sunshine (mash up) - Glee


Kommentarer
Postat av: Mia

Ha det toppen! Shoppa! Njut av livet!!



I'll miss you, men ha det BÄST!



Ses när du kommer hem sötnos! :D



Pussis på näsis!



(Bajsform)



<3

2010-03-31 @ 23:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0