Bal på valand!

Balen igår var alldeles alldeles underbar! Så jäkla rolig kväll och alla var dösnygga! Sitter fortfarande dagen efter med den supersygga balfrisyren Angelicas mamma gjorde och drömmer tillbaka. Dock med lite färre hårnålar i håret, jag tog ut ungefär 30 st igår och jag har minst lika många kvar. Men det är så det ska va! Här kommer massa foton från kvällen :)



Färdiga frisyren!


Angelicas färdiga friss!

Jag och min utomordentliga baldejt Angelica, färdigstylade utanför valand.

Christian, Anna och Güler.

Så jäkla snygga ;)












Tack alla som gjorde kvällen till det den blev ♥


Kommentarer
Postat av: Izabella

Det var verkligen jättekul <3

2010-05-16 @ 15:20:31
URL: http://izzabilly.blogg.se/
Postat av: alice

åh, gud vad fin du var :D och alla andra för den delen. älskar klänningen!

2010-05-17 @ 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0