Det där undret under

På fredag den 28:e maj springer jag äntligen ut genom Schillerskas tunga dörrar och det är dags för studentklänning. Den där vita som alla springer staden runt för att hitta. Turligt nog så har jag haft min bestämd sedan två år sedan. MEN den är en gnutta genomskinlig och jag tänker att jag kanske delar detta problem med några andra. Så jag är alltså på jakt efter en underklänning/kjol av något slag! Imorgon ska jag leta i affärer efter en sådan, men redan nu vet jag vilken affär jag ska först till. Nämnligen Twilfit på kungsgatan eller i femmanhuset. På deras hemsida finns en del bra grejer och jag hoppas de passar.
Återstår att se imorgon!

 

Underklänning, 299 kr. Finns i svart och hudfärgad.
Underkjol, 199 kr. Finns i svart och hudfärgad.
Linne som går under allt, 149 kr. Finns i vitt, svart och hudfärgat.
Allt från Twilfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0