En ganska bra söndag ändå

Gud vad jag är bra på att sätta planer och inte fullfölja dem. Inte bra alls! Idag söndag skulle jag ha påbörjat ett svenska reportage, renskrivit min opponering på Jessicas projektarbete och ändra lite på mitt. Det jag istället fick gjort var att sticka klart en halsduk, dammsuga mitt rum och kolla på Disneys Fantasia och gråta en stänk. Klockan fem hade vi gäster och sen blev det sent. Mina söndagar brukar ofta bli som de inte var tänkta. Men det kanske är bra ändå. Att inte planera för mycket och låta det gå som det vill.

Men jag är ganska nöjd med dagen ändå. Imorgon är det måndag och en ny vecka. På tisdag ska jag träffa Hoffisen, på onsdag ska jag ha långfika (minst 4 timmar, that's for sure) med Mia och på lördag är det bal. Det är bara några av de trevliga saker som händer i framtiden och jag gillart skarpt.

God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0