Sommaren är kommen

Först vill jag påminna om att det är den internatinella conversedagen idag enligt facebook! Så grabba tag i dina chuck taylors och glid runt i dem vet ja.

 

Idag förklarar jag att sommaren äntligen är kommen! ÄNTLIGEN. Imorgon sätts betygen och jag har bara en enda uppgift kvar och det är en akvarellmålning. Och sen är det inget mer plugg på länge. Eftersom studenten är på fredag nästa vecka (I knoow!) så är det enda som cirkulerar i mitt huvud vilken frisyr jag ska ha, vad för mat på mottagningen och om det kommer bli bra väder. Men det ska det bli det har jag bestämt. Och enligt yr.no (som är en väldigt bra vädersida) kommer det vara soligt med lite moln och 14 grader. Det är iallafall inte regn och det kan bli ännu bättre, vem vet.

 

Bara 9 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0