Man lär sig av sina misstag!

Herregud vad pinsamt!! Jag skickade precis in en ansökan till ett jobb via mejl. Eller jag trodde det i alla fall, kom precis på efter jag klickat på "skicka" att jag inte hade bifogat mitt CV...verkligen jättebra Linnéa! Jag hade skrivit lite kort om mig själv och i slutet tillagt "för mer info se mitt CV som jag bifogar". Vilket jag då inte hade gjort. Haha! xD Så fult så det finns inte. Fick lite smått panik och skrev ett till mejl, likadant och la till att ha med cv:et kan ju vara en fördel. Fatta vad jag kommer lusläsa mina mejl efter detta! Iallafall när det gäller sådana viktiga grejer. 

Ja nu kommer de väl minnas mig iallafall. Den där virriga konststudenten som glömmer skicka sitt cv, vilket liksom är huvudsaken. Kan inte bestämma mig om det är en bra eller dålig grej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0