3 ½ timmars föreläsning...

Klockan sex idag klev jag och pappa in på POFU trafikskola i Majona för att gå på handledarkurs. Innan var jag bekymrad för att behöva sitta och lyssna till någon tråkig föreläsare om sådant man redan kan i 3 ½ timma. Men det visade sig vara över mina förväntningar; en både rolig och bra föreläsare och god fika i pausen, haha. Så nu är jag ett steg närmare övningskörning. Fick dock en chock när hon visade en kortfilm om olyckor i trafiken. Det blev så mycket, barn blev påkörda, folk som grät. Och det sistnämnda speciellt klarar jag inte av utan att fälla en tår själv, vilket hände. Efter den var det paus och alla gick ut helt tysta och någon klappade en på ryggen. Så den skrämde mig att ge mig ut, men också har man ju alltid vetat att det kan hända när som helst och var som helst. En chock blev det iallafall.
Så nu har vi köpt massa speglar som pappa kan kolla extra i, skylt och teoriböcker.

Vägen, here I come! (se upp)


Kommentarer
Postat av: Angel

Hur gick syn kollen? jag är säker på att du klarade dig!

Jag älskar din nya sommar layout(jag gissade på att det var den bilden du skulle använda)fast jag är lite tveksam till texten.

Ha en underbar sommar!!!

2009-07-02 @ 17:32:44
Postat av: Nea

Den gick bara bra och på tre minuter så det var skönt. Åh tack! Haha, eller hur den är den ultimata sommarbilden. Mm texten ska jag greja lite med, känns lite hyper. Skrivstil kanske?

Detsamma Angel! baka mycket, sola och bättra på din bruna hy ;)

2009-07-02 @ 18:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0