Skulle behöva ett rejält bad i jacuzzin nu...

Ojojoj, nu är Linnéa stressad med det ena med det andra. Imorgon ska jag hålla en muntlig redovisning (nationella) i svenska där ämnet är relationer och starka band. Min infallsvinkel blev tillslut "Det starka bandet mellan barn och föräldrar" där jag ska prata om hur viktig roll och påverkan föräldrarna har i deras barns liv, osv osv. Är lite nervös redan nu, det är en pina att stå inför klassen och redovisa. Får alltid så sjukt torr mun när jag pratar! Är det bara jag? Men det är ju bara 5 minuter (inte mer eller mindre då blir det IG!) av mitt liv.
Imorgon och på torsdag blir det plugg till naturkunskapsprovet på fredag. Det kommer bli mycket kämpande till jul...åh vad jag längtar till jul! Förresten, har skaffat en fin nedräknare under profilbilden till julafton. Och nej, det är inte jag som ändrar den varje dag utan den går av sig själv! ;)

Här kommer ett fint och juligt ljus till er alla:


Nu är det back to business som gäller! Ha det bäst :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0