Finns det något bättre än 50-tals klänningar?

Nu är det bestämt: Jag ska sy min egna balklänning! Det ska bli jätteroligt att få ha på sig en så personlig klänning :) Det stora problemet är dock hur den ska se ut och vilket tyg jag ska använda. Jag blir helt virrig och kär i alla tyger i affären. Men gammaldags rosa står högt på listan!

Just nu sitter jag och dreglar över fantastiska äkta vintage klänningar som jag mer än gärna låter mig inspireras av. Har valt ut mina favoriter, kolla in!






Jag vill ha alla!!
Klänningarna kommer från http://www.poshgirlvintage.com


Kommentarer
Postat av: alice

åååh, vad kul! :D haha! jag älskar den första, femte och sjätte ^^

2009-10-30 @ 18:33:11
Postat av: Nea

Jaa de är underbara! ^^ Jag vill ha alla på hemsidan, helt galet. Man borde ha levt på det glada 50-talet :)

2009-10-30 @ 19:43:53
Postat av: Angel

jag gillar den andra och den sjunde.

2009-11-05 @ 14:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0