Stockholm nästa!

Med underbart härlig förkylningsröst och täppt näsa ska jag snart ta tåget till Stockholm! Huvudmomentet är att sy upp en festklänning som jag ska ha på studentfesten men jag ska även träffa moster Heléne, Lilian och kusin Elisabeth. Ska bli så roligt! Jag är en sucker för att resa och speciellt till hufvudstaden, älskar verkligen Stockholm. Så nu är väskan stängd (tillslut), Mp3:n laddad och full med Glee-avsnitt och tågbiljetten redo. För att hålla mig frisk käkar jag Esberitox från apoteket som lindrar förkylning och det funkar faktiskt helt okej. Kunde ha legat i sängen med rinnande ögon och värkande hals, men icke! 

Stockholm, here I come!

 


Ungefär såhär ska klänningen se ut. Ryggen är för underbar!
 


Kommentarer
Postat av: Maja

Jaa! Vad mysigt :D hur länge stannar du? Vore kul om vi var i stockholm samtidigt :P pussar <3

2010-02-16 @ 17:37:58
URL: http://enochenhalvmeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0