Den där torsdagen innan skolstarten

Så imorgon var det dags för skola igen då...Vilket känns ganska deprimerande för tillfället. Mestadels för att lov som alla vet är fruktansvärt härliga, men också för att vi har två prov nästa vecka. Det blir ingen mild start inte. Jag hade tänkt plugga religion och naturkunskap, men självklart blev det inte så. Det finns ju så mycket roligare grejer att göra på lovet! Som straff (ja, nästan) blir det plugg i helgen istället. Men snart är det över! Studenten 2010. Klingar bra det ;) Påtal om det måste jag sy om min vita klänning som ska bli studentklänningen. Varför leder nästan alla mina inlägg till klänningar? :) Men åh, vad jag längtar till 28:e maj.
Nu är det dags för amerikanska pannkakor med sirap och blåbär på. Efter det blir det en promme i snön med Anna! Looking (and tasting) good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0