Enhjulingen på avenyn

Jag måste bara få det ur mig! Kom helt plötsligt på en rätt skum grej som hände för några veckor sen. Jag satt i stadsbiblioteket och pluggade vid fönstret mot Götaplatsen och tittar ut på alla människor som går förbi. Älskar det. Men så plötsligt kommer det en man cyklandes på en enhjuling, helt seriöst, upp för avenyn. Och det verkar som att det bara är jag som ser honom och reagerar, de han åker förbi kollar inte på honom. Det var bara så konstigt! Och han såg ut att ha kommit från kontoret, inte någon cirkusartist här inte. Jag kommer ihåg att jag skrattade lite för mig själv och sen var han borta. Liksom hur ofta ser man en man cykla på en enhjuling mitt i stan? Väldigt coolt av honom måste jag säga. Jag har en tendens att vara med om random skumma grejer ibland, men resten tar vi någon annan gång.

Från en enhjuling till cykel med stödhjul, här kommer en söt kortfilm om en flicka som är kär i en pojke. Men pojken har andra saker att tänka på. Sin cykel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0