Jag längtar något så fruktansvärt till fredag

Okej nu går tiden läskigt fort. Väskan ligger på golvet, halvfylld med kläder och papper är framme som ska vara ifyllda innan jag åker till the US. Det är bara 5 dagar kvar nu, Ohmygod! Allt känns verkligen som en bubbla fortfarande, om en dröm. Matilda har varit här och startat min packning och fått mig att plugga ikväll, känns mycket bra att ha någon som tar hand om en. Och vi åt Pop-tarts! Jag ska köpa ett helt lager, that's for sure ;)

Helgen har varit bäst på länge, med utgång i torsdags, 18-års cocktailfest hos Maja på fredagen och efter det sov jag hos Mia. Bussarna hem till Landvetter är helt hopplösa på kvällen! Sedan har jag bara chillat resten för jag var helt slut. Men otroligt roligt och tack alla för trevliga kvällar!

                    

Nu ska jag sova och gå upp tidigt imorgon för att plugga på samhällsprovet som är imorgon. Och jag är så förberedd (not). Men jag vill bara ha allt gjort innan resan så jag slipper tänka på't. Det jag däremot tänker på nu är vilken färg jag ska köpa fjällräven kånken-väskan i...ett riktigt i-landsproblem. Funderar på marinblå eller röd tror jag. Den kommer bli perfekt som handbagage :)


Födelsedagsflickan Maja! <3

Jag och Mia hade inte planerat outfits tillsammans - vilket man kunde tro! Vi var läskigt lika med egengjorda hattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0