Chill in the grill

Jag har ett väldigt soft schema ville jag meddela. Kan säga att de flesta dagarna börjar jag 10 och slutar 14 så klagar gör jag inte! Ska ioförsig söka utökat program men än finns det tid att njuta! Kommer ha massa tid till projektarbetet (vad nu det ska bli...) och det är ju bra.
Kändes annars bra att börja skolan igen och komma igång. Är så nyfiken för vi ska läsa religon nu och jag kan typ inget om det. Det lockar mig på något vis =)
Sen köpte jag miss potter på movieline, vilket är bästa filmaffären i gbg, för endast 59 kr. Jag kan verkligen rekommendera denna film! Hur mysig som helst. Handlar om den sanna historien om Beatrix Potter som illustrerade barnboken Peter rabbit och kärlek mellan Beatrix och hennes publisher. Med Renée Zellweger och Ewan McGregor (mums). 


Kommentarer
Postat av: Mia

Asså Ewan <3<3<3

2009-08-26 @ 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0