Smaken är som baken, kluven!

Hahaha, gick in och kollade "top list" på spotify precis och när man väljer everywhere är det låtar som I gotta feeling, sexy bitch, sweet dreams osv...Men om man väljer for me, är min 1:a "Through heavens eyes" från Prinsen av egypten :D Hahaha. Resten är Disney, Melody Gardot, Coldplay. Men men, smaken är som baken. Kluven!

Nej nu är det dags att fortsätta plugga för jag har filmkunskapsprov idag...blää. Jag måste alltså bland annat veta vilka olika filmer heter, vem som är regissör och vilket årtionde på filmer genom historien. Japp. Mycket intressant :P Men det är bra för jag har ingen första lektion så jag börjar klockan ett. Perfekt att plugga nu då! Så jag borde inte sitta här...

Ha en trevlig måndag!

Ps. Det ligger snö på marken. Wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0