Chestnuts roasting on an open fire...

Från mig, till er, en riktigt God Jul! Ååh vad jag längtar till julen, sitter här med jullåtar på Spotify och kanelknäckebröd och vill ha snö. Finns det något bättre med julen? Massa mys, släktningar, julgodis (nom nom!), presenter och julmusik. Åh, måste börja tänka ut finfina julklappar till alla. 
Jag ska gå och ta lite glögg sen tror jag...


The Christmas song, min absoluta favoritjullåt. Sådär gammaldags som det ska vara.

And now to something completely different...(Monty Python citat)
Det är verkligen som en börda har lyfts från mina axlar, jag har inget stort plugg på ett tag. Det senaste har varit fullt av prov i det ena och det andra och nationella. Idag hade jag filmkunskapprov, vilket jag tror gick bra. Svårare än jag trodde dock, mycket bilder från filmer jag inte kommer ihåg att vi sett...men jag kom ihåg alla Charles Chaplin filmer iallafall! ;)
Jag firade detta med att shoppa lite smått, hehe. En längre och mysig grå kofta och en jättefin kjol som passar bra för alla festligheter i framtiden! Det enda tråkiga är att Monty Python-veckan på Tv4 komedi är slut... Monty Python's flying circus har stått på i princip halva veckan.
De slår allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0