En mycket trevlig dag.

Det blev mycket paket idag, Emil fyller 15 och jag fick äntligen hem ellospaketet! Är helt kär i skorna och blusen som jag skickade hem.



Nu återstår packning till resan nästa vecka. Det blir lite Tyskland, Holland och Belgien :) Alltid trevligt att åka iväg. Och hade inget problem att få ledigt, det är så mycket kultur det kan bli. Göteborgs symfoniker+konstmuseum och säkert mer. 
Är bara smårädd för flygresan...jag får alltid otroligt ont i öronen. Får överdosera tuggummi så överlever jag nog! 

Kommentarer
Postat av: Igelkottss-Agnes

Åh, jag älskar skorna. Och bloggen :)

2009-10-10 @ 18:55:49
Postat av: Henke!

Naw tack! Du är en av mina få unika läsare ;) hehe.

2009-10-12 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0