Inget mer snack, sång...Zzzhhippaah!

Varje gång jag pratar är det som att jag har blivit besatt av någon hes röktant, och inte lite! Efter att jag har varit snuvig och förkyld är jag nu så hes att jag inte kan prata. Det känns lagom roligt med skola imorgon men kan inte missa mer. Aaah jag blir galen! Känner mig som Ariel där Ursula har tagit min röst (se rubrik).
Igår var jättelyckat, min whiskey-röst som någon kallade det var mer "sexig" enligt vissa så jag får väl bli hes lite oftare ;) Idag är det mer viskande och tonårsmålbrott. Mamma fick stort bidrag till växthus vilket kommer pryda våran trädgård snart, en Ernst-tändsticksask från mig med hans citat på baksidan: "Färgen är som en mogen äldre kvinna som klarar sig på egen hand". Lite lustig sådär. Och Stolthet och Fördom serien med Colin Firth bara för vi är så kära i  1800-talet och Jane Austen :) 

Nej nu ska jag gå och göra te.
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0