Glada nyheter

Hej Sverige!

Som manga sakert har hort sa sitter jag och familjen fast i Usa efter en drygt 2 veckor lang resa runt i landet. Denna resa ar nu nastan 3 veckor pagrund av det mycket plotsliga vulkanutbrottet. Men att vara i Minneapolis hos underbara amerikanska slaktingar ar inte alls fel och jag tycker sa synd om dem som sitter fast pa en fullproppad flygplats. Sa det gar ingen nod pa oss har, forutom att vi sjalvklart langtar hem massvis och jag kanner lite oro infor allt jag missar i skolan. Men det ar inte mycket att gora och det far bli extra arbete nar man kommer hem. 

...och, patal om hem. Glada nyheter, idag borjar antligen flygtrafiken till Amsterdam och Sverige, och vi har lyckats boka om var biljetter! Vi skulle ha akt hem pa sondag den 25:e, men nu flyger vi pa fredag istallet! Sa jag anlander i Sverige pa lordag 11:35 om inget gar snett. Jag alskar att vara har men nu har det gatt en lang tid och jag saknar alla darhemma. Det ar lite komiskt att vi skulle ha varit i Minneapolis endast under helgen, i torsdags till sondags. Men nu blev det lite mer an beraknat, vilket var bade positivt och negativt! Jag har fatt shoppat en hel del har, speciellt pa Mall of America som ligger 15 min harifran. Till och med shoppinggalna jag far en chock darinne, den ar tre vaningar och STOR som tusan. Och sjalvklart har de Forever21 som jag spenderade mycket tid pa :)

Jag har tatt en karta och pekat ut var vi har varit pa varan inte sa korta resa. Have a look! Jag forklarar mer om resan och visar bilder nar jag kommer hem. Men det ar ett litet smakprov iallafall.



Just nu ar klockan kvart i tolv och jag har precis kakat frukost. De vi bor hos ar pa jobbet sa vi har huset for oss sjalva :D Idag ska jag chilla har och kanske sitta ute i solen, vi har haft jattetur med vadret! Varje dag har det varit sol och kanske 18 grader. Det ar valdigt varmt for att vara har sa det ar harligt. Dar vi ar nu ar i ett typiskt amerikanskt villaomrade med nybyggda hus och nyklippta grasmattor och det tar ungefar 20 minuter med bil till downtown Minneapolis. Senare idag ska vi aka till en mindre mall och shoppa lite till.

Sa om allt gar som det ska sa ar jag hemma pa lordag den 24:e. Snacka om vilken jetlag man kommer ha da!
Kramar fran andra sidan sjon ;)

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

<3

2010-04-21 @ 19:30:14
Postat av: Izabella

ÅÅÅÅ forever21 vilken lyx XD jag beställde min studentfestklänning därifrån :D Hoppas du kommer hem på lördag! håller tummarna!

2010-04-21 @ 20:34:40
URL: http://izzabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0