I'm back

Nu har jag haft så många som har sagt att jag ska sätta igång att blogga igen - så nu händer det! Kan väl säga att jag har haft bloggtorka under en underbar sommar vilken har fått stå utanför bloggen. Men som sagt, nu ska det skrivas mer!
Vi börjar denna höst (ja faktiskt) med en lista jag hittade hos niotillfem:

10 FAVORITER
Färg: Gammaldags rosa.
Mat: Oxfilé och potatisgratäng.
Band: Kolla "Här hamnar allt fint" på min spotifyprofil. Där hamnar bokstavligt allt jag gillar.
Film: The Notebook.
Bok: Harry Potter-böckerna. Och första Twilight.
Sport: Hm, sport...
Årstid: Sommar.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Saffran.
Tid på dygnet: Tiden man vaknar och har dagen framför sig.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Glad. Smått uttråkad.
Smak: Chokladglass?
Kläder: Mjukisbrallor och linne.
Bakgrund: En abstrakt vista-bakgrund i rosa/lila typ.
Nagellack: Nästan bortgnuggat underbar rosa färg (la paz, mavala).
Tid: 23:16
Omgivning: Mitt fina smått stökiga rum.
Irritationsobjekt: Faktumet att jag ska upp och dela ut tidningar om cirka 3 timmar. Borde sova...

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Räknas jacuzzi?
Varit med på TV: Ja, min kompis vann en tävling i typ sportspegeln att ha ett eget reportage. Det handlade om ishockey och då var jag med :)
Kysst någon du inte känner: Nej.

2 VAL
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Vår. Höst för alla mysiga kläder.

1 ÖNSKAN:
Att ingen behövde lida på ett eller annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0