Om man ändå kunde sy sådana vackra saker

BurdaStyle.com är en hemsida för syfreaks som jag (eller ja, iallafall wannabe) som lägger ut bilder på sina syprojekt och mönster som man kan ladda ner och sy själv. Bland annat! Finns inget bättre place för inspiration som får en att vilja sätta sig vid symaskinen. Jag är själv medlem men har bara lagt ut en sak hittils, min fascinator :) Klicka här för att komma till min användare.

Och nu till saken, min favoritmedlem heter Maryy och hon syr alldeles underbara kläder! Kolla bara bilderna nedan. Åh, om man bara kunde sy som henne. Och hör och häpna, hon använder inga mönster! Helt magiskt nästan. Spetsklänningen är så fin, som en liten bakelse. Visst känns den lite som en modern Marie Antoinette-klänning? Klicka på hennes namn för att se fler skapelser.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0