Ett litet inlägg sådär

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här känner jag! Men det blir ju lite så ibland, man har väl ett hektiskt liv ;) Haha.
Just nu ligger svenskaböckerna på köksbordet där uppe och ropar på mig att jag borde fortsätta plugga till provet imrogon. Men jag orkar inte! Gör typ allt för att inte plugga; sitta här vid datorn, göra varmchoklad, äta banan, sms:a...Muä. Faktiskt tror jag att jag har en del koll på svensk litteratur på 1890-talet, faktiskt. Så det ska nog gå bra.

Idag var ändå, bortsätt från bara en ynka lektion, en ganska stor dag, Angelica var tillbaka i skolan! Efter en resa till Beijing är hon nu tillbaka. Det blir så konstigt när man är van vid att ses nästan varje dag och plötsligt är hon inte där. Det visar väl hur mycket man uppskattar personen :)
Nej nu kanske man borde fortsätta med det där jobbiga igen då.
Ha en bra dag allihopa vad ni än har för er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0