Digitalt skapande är inte så spännande

Hej allesammans från datasalen i Schillerska! Just nu sitter jag och gör otroligt viktiga saker i digitalt skapande ska ni veta. Eller inte... Det är så tråkigt att jag håller på att dö. Haha, nu överdriver jag lite kanske men ändå. Men det måste vara den onödigaste kursen om man redan kan photoshop grunderna. För det är just det vi gör - photoshop övningar som jag i princip gjorde i ettan. De måste till och med sätta upp lappar för att folk ska välja den. Och jag hade den som tredjehandsval. Här är lite vackra bilder jag har gjort hittils!

Här är orginalet som skulle retusheras:


Och, tadaa! Såhär blev resulatet. Klurigt men rätt roligt :) Hemligheten är klonverktyget. Bilden är också väldigt liten men internet segar järnet så det fick bli så.
(Detta inlägg skulle publiceras kl 9.00 imorse men misslyckades, så det kommer nu istället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0