En hel natts sömn, finally

ÄNTLIGEN. En natt utan 3-timmars avbrott för gp-utdelning och jag är helt utvilad. Nu är det slut på vardagsutdelningen och jag har nu "bara" fem söndagar kvar :) Känns faktiskt hur bra som helst. Sista natten, natten till tisdag, kom ett bevis på att jag är helt totalt trött efter en och en halv vecka utan djupsömn: jag försov mig och fick ett påminnelsesms att jag inte börjar än. Men jag hann precis igenom distriktet i ett något stressat tempo :) Den natten kom Hofmann och sa hej vilket var mycket trevligt! När han gick kände jag mig väldigt ensam dock.

Blev väckt igår vid ett och med underbar morgonröst svarade jag och det var jobbet som frågade om jag ville jobba alla vardagar några veckor framåt nu.. och jag sa nej. För jag orkar verkligen inte, det tar så mycket på kroppen och matvanor och sömn.

Och jag vill kunna resa iväg i veckan och komma hem till söndagen. Lite sommar vill jag ha :)

Nu ska jag iallafall in till stan och kolla efter sandaler! Måste ha något annat än alla mina converse nu när det blir så varmt, hihi. Ska också hämta ut Eclipse-biljetterna som jag och Mia ska se på lördag.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Minna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 @ 19:12:38
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0