Slumdog millionaire och How I met your mother

 


Slumdog Millionaire är en riktigt bra film.
Såg den precis, har inte sett den på länge. Älskar hur allt binds ihop, hela historien, musiken och skådespelarna. En sjukt bra film iallafall!
Har också blivit kär i How I met your mother-serien och jag har bara sett två avsnitt i säsong ett :) Har typ sett nåt avsnitt ibland och det har inte varit nåt speceillt, men nu förstår jag ju vad den går ut på. Ted berättar för sina barn hur han träffades deras mamma, helt enkelt! Humorn är sådär ironisk om jag gillar.. Haha, jag är säkert jätteefter att ha upptäckt hur bra den är men ändå. Ska kolla mer nu! Ha en härlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Igge

Äntligen linnea! Nu har du något grymt framför dej ;) Åh avis..

2010-06-22 @ 00:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0