The A-Team

Det blir mycket filmbloggande nuförtiden! Förra veckan såg jag på The A-team på bio Izza, Patrick och Negin från förra (usch vad sorgligt egentligen med förra...) klassen och jag hade inte mycket förväntningar på den. Visste att det skulle vara en actionfilm, inte mer med det. Men den var riktigt bra och rolig! Filmen är en remake på en tv-serie från 80-talet med samma namn vilken jag aldrig hört talas om. Handlingen är enligt mig lite komplicerad och jag blev smått förvirrad ibland, men man förstod tillslut. Men många gapskratt var det :) Jag rekommenderar den verkligen !




 Bild från Izzas blogg. Jag spillde ut massa popcorn och blev ledsen :( Mina älskade popcorn. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0