Och så levde de lyckliga i alla sina dar...


Jag har följt Victoria och Daniels bröllop väldigt flitigt denna helg. Faktiskt trodde jag inte att jag skulle göra det, är inte så jätteinsatt i hela bröllopsståhejet. Men jag blev bjuden till Mia på en följa bröllops-dag med kladdkaka och kakor från Lidl (haha) och det var supermysigt. Vi kommenterade varenda klänning som bars av prinsessor och drottningar och vi var säkert tusen gånger bättre kommenatorer än de för svt. De var jättedåliga! Sa fel och tjejen trodde t ex att kriget slutade år 1939 först .. och så klagade de mer än uppskattade. Dåligt!

Victoria var iallafall strålande vacker med ett kamédiadem som bara var att dö för och klänningen var så fin. Min favoritklänning av alla gäster var Kronprinsessan Mary av Danmark...



Den färgen är att dö för! Såhär hade jag precis velat att min klänning skulle se ut om jag var där. Och den hudfärgade spetsen, mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0