En väldigt trevlig helg!

Söndag är lika med bloggdag! Så en liten resumé av tors+helgen kommer nu. I torsdags förlorade jag min Sticky fingers och även Parken-oskuld! Jag, Izabella, Caisa och Matilda skulle ut men det visade sig att det bara var jag och Izza som kunde tillslut. Men det var inga som helst problem, vi hade askul. Efter en del shots och cider på sticky drog vi till parken och dansade massvis :) En väldigt kul första gång måste jag medge. Vi träffade bland annat två tjejer som var utbytesstudenter på chalmers och två trevliga killar. Så tack Izza för en sjukt kul kväll!!



I fredags var jag på konsert med ljuvlig klassisk musik och efter paus mer energisk klassisk musik. Me like! Igår var en lång dag med secondhandshoppande och brunch på Biscuit med Mia. Jag kan verkligen rekommendera Biscuit! För 65 kr fick man en urgod frukost med bland annat scones och smoothie. Senare var vi bjudna till Maja till melodifestivaltittande och även Angelica och Frida kom dit. Sov sedan hos Mia och vi gick upp tidigt idag för att träna friskispass!
  Och nu sitter jag här och samlar mig efter en händelserik helg, speciellt med hjälp av vanliljglass och hemmagjord chokladsås :) Kan inte riktigt släppa att Anna Bergendahl vann igår, höll och röstade på Salem Al Fakir för kung och fosterland. Men men, hon var ju bra. Fast inte riktigt lika charmig och bra som Salem.

Ikväll bär det av till Matilda och med mig hem ska hennes mega resväska som ska få följa med till USA. Blir perfekt till all shopping :)

Puss och kram!

 


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

ÅÅh, vad kul gumman :). Och va snygga ni är båda två på bilden :)! Verkar som du har haft en toppenhelg :). håller dock inte med dig om melodifestivalen. Rätt låt vann och Anna är ju bara så söt, Salem var näst bäst :).

2010-03-15 @ 11:23:15
Postat av: Nea

Tack Elli! <3 Ja det var verkligen kul. Hoppas du har haft en bra helg, vi hörs väl på msn snart, haha! Ja hon var bra :) Men jag är kär i Salem så jag kollar mest för hans skull, haha ;D

2010-03-15 @ 15:38:26
URL: http://neadensnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0