I could walk a thousand miles

Just nu sitter jag och skriver min inbjudan till min studentmottagning :) Det är inte långt kvar nu! Färgen lila blir som ett litet tema, inbjudningskorten ska vara lila, min studentmössa har lila kokard och skorna är lila. Jag längtar väldigt mycket!

Idag var jag på informationsmöte i gp-huset för jag har ett litet sommarjobb! Jag ska vikariera varje söndag i juli för Matilda som reser bort. Det blir alltså att dela ut tidning klockan fyra på natten. Åh, jag är så glad att jag har nåt att skriva på cv:t. Så idag fick jag veta jag vad jag ska göra om jag känner mig hotad till exempel. Men här i Landvetter är det förhoppningsvis inte så många som strosar runt på natten!

Återupptäckte denna låt precis. Gud vilken härlig nostalgitripp man fick!

Kommentarer
Postat av: Izzey

Fan va gött att du fått jobb! :D Det är en riktigt bra merit att jobba med/för GP :)

2010-05-05 @ 11:15:20
URL: http://izzabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0