Lady gaga har fått mig att tänka om



Efter jag såg detta klipp där Lady gaga sjunger live i studio med endast sitt piano blev jag fast. Hon har en unik röst. Jag har varit lite negativ till henne och tyckt att hon inte är så speciellt bra, speciellt pokerface. Ännu en till sån där radioartist tänkte jag. Men jag har nu ändrat min syn på henne och hennes musik måste jag medge. Hon är sjukt talented och pianospelet i början på videon är obeskrivligt. Om du gillade denna akustiska versionen finns det fler på youtube, bland annat pokerface.

Jag säger som en kommentar på pokerface-videon: "I did not like her 3 minutes and 55 seconds ago. Now I do"
Jag önskar bara att hon alltid gör sin musik på detta sätt.


Kommentarer
Postat av: izza

haha tänkte PRECIS skriva ett sådant inlägg! Hur min syn på Gaga har förändrats XD Hoppas det inte gör något att vi båda har det :D

2010-05-09 @ 12:46:23
URL: http://izzabilly.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hahaha! Nej det gör ingenting Izza :) Skriv ett du med tycker jag.

2010-05-09 @ 21:19:00
URL: http://neadensnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0