Once again the sun is rising

God morgon!
Hoppas alla mår bra denna soliga onsdag. Och det är inte vilken onsdag som helst, utan det är kulturdagar på Schillerska. Det är ju kul att se vad alla har gjort och visar upp, men framförallt så är det inga lektioner. Så tisdag-torsdag denna vecka är det ganska chill med andra ord. Jag ska däremot ha svenskaprov klockan ett idag pågrund av askmolnet men det ska nog gå bra. Har pluggat hela morgonen om litteraturen vid sekelskiftet med Kafka, Proust och Hemmingway m. fl. Imorgon ska jag redovisa mitt projektarbete, min smyckeskollektion vilket känns lite pirrigt. Men kul! Min handledare Sonja vill beställa ett av dom så det är lite roligt :)
Idag är det premiär för min NY-tröja i skolan, haha. Så det blir en halv dagens outfit dagen i ära. Det var min lilla uppdatering om dagen!
Ha det bäst,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0